Do
Letňan se firma přistěhovala v roce 1925 z Veletržního paláce na
holešovickém výstavišti. Továrna se v Letňanech stavěla od základu nová a
valná část tehdy vzniklých budov, včetně hangárů, je v provozu do
současnosti. Železobetonová kopule haly zvané Hvězda, kterou najdete uvnitř
nynějšího Areálu Letov, byla navíc v době vzniku ojedinělá svou velikostí
a nyní je technickou památkou.
V roce 1920 začala továrna vyrábět první
vojenský letoun čs. konstrukce Letov ŠM.1. Na svou dobu šlo o velmi zdařilý stroj
s dostupem 6000
metrů a rychlostí téměř 200 kilometrů za
hodinu.
Značku Letov však neměla jen motorová a
bezmotorová letadla, či vrtule. Továrna vyráběla také výborné kajaky. Na jejich
závodní verzi se připravovalo anglické národní mužstvo na berlínskou olympiádu
v roce 1936. Po válce se v továrně vyráběly i karoserie automobilů
Minor, jež se zde také montovaly. Firma se s nimi úspěšně zúčastňovala
závodů, například třikrát vyhrály 24 hodin v Le Mans. Tehdejší známý
cestovatel a tramp F.A. Elstner s vozem Minor projel bez defektu napříč
Afrikou. Vyráběla se zde i ověřovací série auta Škoda MB 1000.