Naše Praha 9 - Český domov
  • Naše Praha (celá Praha)
  • Naše Praha Centrum (Praha 1, Praha 2)
  • Naše Praha 3 (Praha 3)
  • Naše Praha 4 (Praha 4, Praha 11, Praha 12)
  • Naše Praha 5 (Praha 5, Praha 13, Praha 16)
  • Naše Praha 6 (Praha 6, Praha 17)
  • Naše Praha 7 (Praha 7)
  • Naše Praha 8 (Praha 8)
  • Naše Praha 10 (Praha 10, Praha 15, Praha 22)
  • Zprávy
    • Zprávy
    • Sport
    • Servis
    • Rozhovory
    • Kultura / Volný čas
    • Příspěvky čtenářů
    • Servis
    • Rozhovory
    • PR články
  • Kalendář akcí
  • Mapa
  • Infoservis
  • Řádková inzerce
  • Zprávy
  • Kalendář akcí
temp° 8°C

přihlášení registrace
Neděle 28. Únorasvátek má Lumír
Rubriky
  • Zprávy
  • Sport
  • Servis
  • Rozhovory
  • Kultura / Volný čas
  • Příspěvky čtenářů
  • Servis
  • Rozhovory
  • PR články

Úředníci z ÚMČ Praha 9 jsou druzí nejlepší v republice

Úředníci na magistrátech poskytují občanům informace rychle, v odpovědích na dotazy však často chybují. Ukázal to výzkum společnosti SODATSW, který proběhl mezi všemi 43 magistráty statutárních měst v České republice a úřady pražských městských částí. V celkovém pořadí skončili úředníci z ÚMČ Praha 9 na druhém místě, spolu se svými kolegy z Prahy 22.

Úředníci vysočanské radnice odpověděli na dotazy rychle a správně
Úředníci vysočanské radnice odpověděli na dotazy rychle a správně

Červencový výzkum společnosti SODATSW se zaměřil na rychlost a kvalitu práce úředníků na městských magistrátech a úřadech městských částí v Praze. Dva e-mailové dotazy na změnu trvalého bydliště a problematiku svozu odpadu směřovaly na odbory sociálních věcí a občanských záležitostí, přičemž byla sledována rychlost odpovědí a kvalita poskytnutých informací. Výzkum ukázal, že úředníci na dotazy občanů reagují rychle. Celkem 85 procent oslovených úřadů odpovědělo do druhého dne a téměř dvě třetiny odpovědí přišly ještě týž den. Úředníci odpovídali sice rychle, ale pouze v 35 procentech případů poskytli kompletní informace.


„Překvapilo nás, že i v čase dovolených úředníci reagují na emailové dotazy rychle a ještě týž den odpovědělo 64 procent dotázaných úřadů. Velmi se však lišila kvalita odpovědí. Některé úřady sice odpověděly rychle, avšak poskytly jen minimum informací pro vyřešení problému uvedeného v dotazu," sdělil Martin Hanzal, výkonný ředitel společnosti SODATSW, která vyvíjí řešení pro měření využívání pracovní doby zaměstnanců.

Průzkum nehodnotil jen rychlost, ale i kvalitu poskytnutých informací. Při vyhodnocení proto bylo mimo jiné zohledněno, zda úředníci zaslali všechny potřebné dokumenty, upozornili na výši nutných správních poplatků a poskytli kontakt na odpovědnou osobu. V 65 procentech případů obsahovala odpověď nějaké nedostatky, ve 12 procentech případů úředníci poskytli méně než polovinu požadovaných informací. Na jednu z otázek dokonce 10 procent úřadů neodpovědělo vůbec.

„Nejčastějším problémem bylo chybné uvedení klíčových provozních informací. Například 37 procent úřadů v odpovědi zapomnělo specifikovat úřední hodiny, zaměstnanci úřadů dále zapomínají uvést kontakt na zodpovědnou osobu. Často se i liší celý úřední postup, který je nutný pro vyřízení žádosti uvedené v dotazu," upozornil Vít Kratochvíl, obchodní ředitel společnosti SODATSW. „Pouze v jednom případě úředník nabídl kompletní osobní vyřízení celé žádosti," dodal.

CELKOVÉ POŘADÍ:
1. místo - Jihlava
2. místo - Praha 9, Praha 22
3. místo - Praha 18, Praha 10, Praha 11, Praha 12, Praha 13, Praha 15, Karlovy Vary

KONKRÉTNÍ VÝSLEDKY PRAHY 9:
Dotaz na změnu trvalého bydliště:
Rychlost reakce úředníka: týž den
Informace o potřebných dokumentech a formulářích: ANO
Upozornění na související výměnu OP: ANO
Informace o poplatku: ANO
Informace o úředních hodinách: ANO
Kontakt na zodpovědnou osobu: ANO

Dotaz na možnost bezplatné výměny popelnice:
Rychlost reakce úředníka: týž den
Informace o postupu: ANO
Další informace (osobní údaje, kontakt na zodpovědnou osobu atd.): ANO
Informace o době výměny: NE
Potřebný formulář: NE

 

 

Poslat článek emailem

Váš email:

Email příjemce:

Vzkaz pro příjemce:

Opište kód z obrázku: kodzobrazku

Tweet
  • Galerie
  • Video
  • Komentáře
  • Mapa
  • Poslat emailem
  • Vytisknout
  • Sdílet článek

Podobné články

Nehoda tramvaje s chodce. Ilustrační foto DPP

Loni téměř o 50 % ubylo srážek tramvají s chodci

Vydáno 8.1.2021

Praha - Poprvé za uplynulých 15 let ani jedna nehoda chodec-tramvaj neskončila smrtí. Navíc v téměř všech sledovaných ukazatelích srážek tramvají s chodci došlo loni v Praze k výraznému meziročnímu zlepšení. Dopravní podnik Praha (DPP) za loňský rok eviduje celkem 47 případů, což je pokles bezmála o 50 %.

Parkování v Praze

„Modrá smrt“ zachvacuje i Prahu 10. Oprávnění pro Vršovice a Vinohrady již od 15. července

Vydáno 14.7.2020

A je to tu. Městská část Praha 10 začne na konci prázdnin zavádět parkovací zóny. První podoblastí, kde se objeví, budou Vršovice a Vinohrady. Na začátku října začnou zóny platit ve Strašnicích, o měsíc později v Malešicích.

Kontejner Pražských vodáren

Kde v Praze jsou tento týden výluky pitné vody?

Vydáno 13.7.2020

Nejrychlejší cestou, jak získat informace o plánovaných výlukách, je služba SMS-INFO. Klienti budou zdarma dostávat aktuální informace z jimi zvolené lokality. Zákazníci si službu mohou objednat přes webové stránky pvk.cz, zákaznickou linku 840 111 112 nebo 601 274 274 či v Zákaznickém centru PVK – Dykova 3, Praha 10.

AKTUALIZOVÁNO
26.7.2011 18:03
POČET SDÍLENÍ
krát
  • Vydáno:25.7.2011 12:49
  • Autor:Zuzana Křesťanová
  • Rubrika:Zprávy
  • Lokalita:Naše Praha 9
Zuzana Křesťanová
1GALERIE
 VIDEO
0KOMENTÁŘE
 MAPA
Své novinky představí Ducati, Yamaha, Kawasaki, Harley-Davidson, Husqvarna a spousta dalších

Na motorky tradičně do Holešovic

Už za pár dnů v Praze vypuknou velké oslavy. Na výstavišti v pražských Holešovicích se bude od čtvrtka 5. do neděle 8. března opět konat tradiční veletrh Motocykl a s ním i největší česká soutěžní výstava motocyklových staveb a přestaveb Bohemian Custom Bike. Mezinárodní veletrh motocyklů, čtyřkolek a příslušenství se letos koná už po devatenácté! BCB letos vstupuje do druhé desetiletky svého života a bude to opět jediná národní custom show pořádaná v zimních měsících v České republice!

Na veletrhu se představí přední světové značky v nejrůznějších oborech

Nenechte si ujít jarní trendy v oblasti kosmetiky, líčení, kadeřnictví a nehtového designu

Druhý dubnový víkend by si měli v kalendáři tučně označit všichni milovníci krásy i moderního životního stylu, vyznavači kvalitní kosmetiky, zajímavého líčení a kadeřnického umění. Na Výstavišti Praha Holešovice se totiž v termínu od 10. do 11. dubna uskuteční mezinárodní veletrh INTERBEAUTY PRAGUE 2015, který je nejvýznamnější akcí svého druhu v České republice.

Celkový počet lůžek je nyní 211, pokojů je 57 jednolůžkových, 78 dvoulůžkových a 4 apartmány. Restaurace má nově 90 míst, atrium 28 míst a kavárna 60 míst, včetně 20 míst na venkovní terase

Historický hotel v Poděbradech je po rekonstrukci

Hotel Libenský je hlavním lázeňským domem společnosti Lázně Poděbrady, a.s.. Objekt, který leží ve středu lázeňské kolonády, patří díky své poloze a komplexnosti nabízených služeb k nejvyhledávanějším hotelům v Poděbradech. Cílem letošní rekonstrukce bylo jednak zvýšení komfortu ubytovaných a návštěvníků hotelu a dále celkové technické zhodnocení objektu.

Akce v CČM

Zapomeňte na stres a užijte si předvánoční období v Centru Černý Most

Jsou Vánoce vaším nejoblíbenějším obdobím roku, anebo je kvůli stresu, jenž jim v dnešní době často předchází, vnímáte spíše s rezervou a obavami? V obou případech nabízí perfektní řešení Centrum Černý Most. Pro letošek totiž připravilo program ve znamení adventních tradic, stejně jako služeb ušitých na míru všem, kteří si přejí zvládnout přípravy na zimní svátky především v klidu a maximálním pohodlí.

Společnost Emil Frey působí v České republice od roku 1992. Pobočka v Kolbenově ulici byla otevřena v listopadu 2001

Dopřejte svému vozu kompletní servis a získejte balíček autokosmetiky zdarma

V Kolbenově ulici na dohled od Galerie Fénix najdete už rok a půl salon vozů značky Opel. Jaké služby a výhody svým zákazníkům přináší, jsme se zeptali Martina Křenka, servisního technika Opel Vysočany.

  • Pošli námět na článek
  • Pošli video
  • Pošli fotogalerii
  • Vložit akci
  • Vložit akci

Naše Praha 9

  • Kalendář akcí
  • Infoservis
NP9 - 02/2021

Archív tištěného vydání

  • NP9 - 02/2021
  • NP9 - 01/2021
  • NP9 - 23/2020
  • NP9 - 22/2020
  • archiv       

Regionální redakce

  • Praha - centrum
  • Praha 3
  • Praha 4
  • Praha 5
  • Praha 6
  • Praha 7
  • Praha 8
  • Praha 9
  • Praha 10
  • O nás
  • Kontakty
  • Zprávy
Český domov.cz
  GoPay.cz