Jenom od konce listopadu do poloviny prosince napadlo například ve Kbelích 61 centimetrů sněhu. Na letišti Ruzyně to bylo dokonce 75. Stroje najezdily desítky tisíc kilometrů a při ošetřování vozovek a chodníků bylo spotřebováno 25,7 tisíc tun posypové soli a solanky a 6,5 tisíce tun inertního materiálu. "Úsilí lidí bylo opravdu mimořádné. I díky tomu Praha po celou zimu nezažila kalamitní stav, kdy by nejezdila městská hromadná doprava či bylo ochromeno zásobování," uvedl první náměstek primátora Karel Březina.
Technická správa komunikací, která zimní údržbu zajišťuje, musela v průběhu letošní sezóny přistoupit k mimořádným opatřením. "V jednu chvíli napadlo tolik sněhu, že jsme jej museli svážet ze širšího centra na náplavku Na Františku. Zároveň jsme navíc jednorázově ošetřili stovky kilometrů vozovek, které jsou v plánu zimní služby označeny jako neudržované tak, abychom zajistili jejich sjízdnost," prohlásil ředitel TSK Luděk Dostál.
V lednu pak Prahu postihla i ledovka. TSK proto zcela mimořádně a poprvé po dlouhých letech vyhlásila tzv. pohotovost na programech - posypové vozy byly připraveny přímo v ulicích a ve chvílích, kdy se ledovka začala tvořit, již vozovky ošetřovaly. Všechna tato opatření se promítla i do nákladů na zimní údržbu. Celková suma dosáhla 665 miliónů korun.